Výpočet kořisti
Dost často si lidé v klanu povídají, že mohou a nebo nemohou najít slušné hráče s bohatými zdroji k vyloupení. Získání kořisti (angl. loot) je zásadní věcí pro rychlé získávání prostředku pro stavbu a upgrade. Co tedy určuje, zda narazíte na dobré nebo špatné zdroje?
Odpovědět nelze snadno a roli hraje spousta faktorů. Nicméně omezíme se na porozumění výpočtu objemu surovin o které budete hrát.
Mince a elixír
Objem mincí a elixíru je dán přesným výpočtem. Krást můžete z radnice, skladišť a pak z těžebních věží. Základní tabulka procent objemu z aktuálně uskladněných surovin nepřítele prozradí maximální částku:
level radnice | % kořisti ze zdrojů oběti | max | objem vašeho skladu |
---|---|---|---|
1-5 | 20% | 200,000 | 1,000,000 |
6 | 18% | 200,000 | 1,111,111 |
7 | 16% | 250,000 | 1,562,500 |
8 | 14% | 300,000 | 2,142,857 |
9 | 12% | 350,000 | 2,916,667 |
10 | 10% | 400,000 | 4,000,000 |
Výslednou hodnotu modifikuje rozdíl mezi levely TownHall. Proto je na nízkém levelu snadné najít „bohaté“ protivníky a na vysokém levelu bez adekvátních trofejí je hra skoro nehratelná:
rozdíl levelu TowHall | dostupný objem kořisti |
---|---|
0 | 100% |
1 | 90% |
2 | 50% |
3 | 25% |
4 a více | 5% |
I z Clan Castle lze získat odměnu na základě uložených surovin. Objem určuje level Town Hall:
1 – 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|
10% | 9% | 8% | 7% | 6% | 5% |
A nakonec samotné těžební věže mincí a elixíru. Zde je výpočet snadný, lze získat 50% z uloženého objemu. Úplné orgie, pokud najdete dlouho nedobitého neaktivního hráče 🙂
Z výše uvedených tabulek si lze snadno odvodit, že maximum co lze aktuálně z jednoho boje získat je pro level 10 (Town Hall) spočitatelné:
400.000 (sklad) + 7 x 75.000 (věže) + 1.000 (TH) + 75.000 (CC) = 1.001.000 mincí/elixíru